Speel al een maand of vier bij Lalabet en ik dacht, laat ik er gewoon iets over neerzetten. Ik rolde er eerlijk gezegd toevallig in via een banner, met vrij lage verwachtingen dus. De lobby is behoorlijk fors — dik 3500 titels volgens wat ik terugzag in de filters, al scroll je natuurlijk nooit alles door.
De grote namen zitten er allemaal in: Pragmatic Play, NetEnt, Microgaming en Betsoft. Mijn vaste rondje is meestal Sweet Bonanza en Book of Dead, alleen zoekt die balk soms echt raar — je moet de titel bijna exact intikken. Kleine irritatie.
De live-hoek draait op Evolution, dus daar zit het gewoon goed. Echte croupiers, Nederlandstalige tafels af en toe, met limieten die ook voor kleine inzetten werken. Het welkomstpakket van Lalabet stond op 100% tot 500 euro plus 200 free spins, wat je 40x moet rondspelen. Doenlijk, maar lees het even door. Wie de exacte voorwaarden wil, kan op is lalabet betrouwbaar voor je begint.
Registreren duurde geen twee minuten, de min-deposit ligt op 10 euro. Ik gebruik meestal iDEAL of Skrill, en er staat ook Bitcoin tussen voor wie dat wil. Uitbetalingen bij Lalabet gingen bij mij binnen 24 uur, behalve die eerste keer met de KYC-check. Beetje vervelend, maar overal hetzelfde verhaal.
Een echte app hebben ze niet, de mobiele versie werkt alleen prima. Klantenservice van Lalabet sprak ik twee keer: reactie binnen tien minuten, in het Nederlands. Licentie loopt via Curacao, dus geen KSA — dat moet je zelf afwegen als speler hier. Ik vind het prima, maar snap iedereen die daar anders in staat.
Lalabet Review